<< April 2024 >>
 ma  di  wo  do  vr  za  zo
  1  2  3  4  5  6  7
  8  91011121314

Jaarverslag 2021 gepubliceerd

30 juni 2022

Wederom hebben we allemaal een bijzonder jaar achter de rug. Ook dit jaar is de COVID-19-crisis van invloed geweest op onze resultaten en manier van werken. Onze medewerkers hebben zich gedurende een bewogen jaar flexibel en proactief opgesteld, zodat we onze dienstverlening ondanks steeds weer beperkende maatregelen zo goed als mogelijk hebben kunnen voortzetten.

Binnen de mogelijkheden die 2021 ons geboden heeft, kunnen we terugkijken op een productief jaar waarin digitalisering en digitale dienstverlening een hoofdrol hebben gespeeld. Onze vrijwilligers en medewerkers hebben vanuit huis en op kantoor bergen werk verzet. Honderden meters archiefstukken zijn gedigitaliseerd en online doorzoekbaar gemaakt voor het publiek. Onze digitale dienstverlening is uitgebreid en gebruikers kunnen ons nog makkelijker bereiken voor vragen en aanvragen.

In het jaarverslag treft u een samenvatting van resultaten en gedenkwaardige momenten die voor ons van belang zijn geweest en een bijdrage hebben geleverd aan de doelen die wij ons zelf in het beleidsplan hebben gesteld. Ondanks de toegenomen innovatieve digitale mogelijkheden die het Westfries Archief inmiddels kan bieden, nodig ik u van harte uit om ook eens langs te komen op onze prachtige locatie in Hoorn of ons te bezoeken tijdens één van de vele evenementen waaraan het Westfries Archief deelneemt.

Dirk Dekema
Directeur Westfries Archief

Download hier het hele jaarverslag.

chat loading...